Lista - tidsfördriv

ALLMÄNT;
Namn: Sara Bäckman
Piercingar: I tungan, haft i läppen men den har jag tagit bort
Tatueringar: Två stycken, en på handleden och en på sidan av magen. Ska göra en till!
Längd: ca 168 cm.
Skostorlek: beror på skorna, men oftast 38.
Hårfärg: Svart just nu.
Är du kär i någon: Absolut! Tokkär:)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nä faktiskt inte. Trivs jättebra i Lycksele.
Tänker du på självmord: Någon gång har det väl hänt. Men inte just nu.
Tycker andra att du är attraktiv: Jag har aldrig fått höra att jag är oattraktiv iallafall.
Vilket shampoo använder du: GLISS Schampoo & balsam.
Vilken parfym använder du: Britney Spears - Midnight Fantasy, Ed Hardy Hearts & Daggers for women
Vad är du rädd för: Jag är rädd för mycket. Rädd för att dö, vara ensam, förlora fler jag älskar.
Gillar du att tvätta: Nä men jag hatar det inte.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ibland.


SENASTE...

Film du hyrde: Tror det var någon Beck film.
Film du köpte: Köper typ aldrig filmer. Men någon komedi kanske
Låten du lyssnade på: Minnah Karlsson - Empty Room
Låten du hade på hjärnan: Rihanna - Only girl
Låten du laddade ner: Laddar inte ner låtar;)
Personen du ringde: 'Den finaste' (Peder)
TV program du tittade på: O.C
Personen du tänkte på: Pappa. Alltid Pappa


FAVORIT...

Mat: Sushi och Palt!
Låt: Bruno Mars - Just The Way You Are
Sak att göra: Oj. Det finns så mycket. Träna, äta, vara med vänner, pussa min fina, vara med min fina familj
Sport: Inte så vållintresserad, men isåfall fotboll
Dryck: Vatten, Kaffe, Cola
Kläder: Leggings och tunikor
Film: A walk to remember
Bil: Audi!


ANTAL...

Gånger du varit kär: På riktigt? 3 gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: Att bryta upp gör alltid så hjärtat brister. Fyra gånger kanske.
Hjärtan brustit på grund av dej: Jag vet bara om en gång. Fyfan säger jag bara.
Ärr du har på kroppen: Två tror jag. Ett på mitt högra knä och ett under hakan.


SENASTE...

Bok du läste: Räcker det om jag älskar dig?
Personen du fick mail av: Oj. Jag får typ aldrig mail. Haha!
Personen du fick brev av: Swedbank.
Personen du fick sms av: Malin
Gången hela din familj åt middag tillsammans: För några veckor sedan, hos mamsingen.


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Sovit.
Var det kul: Kul och kul, det behövdes.
Hur tidigt stiger du upp: Klockan sex, börjar jobba klockan sju.
Gillar du att slåss: Det är roligt att bus-slåss.
Vad ska du göra ikväll: Nu ska jag ta mig en dusch, sedan ska jag mysa och sedan sova.

Är du seriös: Oftast, men jag har mina stunder då jag är väldigt oseriös
Vad är du allergisk mot: Jag är laktosintolerant. Sen tål jag inte falska människor.
Var har du ont: I mitt hjärta.
Använder du hårspray: Ibland.
Kan du stå på händer: Nej.
Favorit serie: Unga mödrar, One three hill, OC, The hills, Two and a half men och så vidare!


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Salt i mat, socker i godis ;)
Gillar du ketchup: Ja! Har ketchup till det mesta.
Är du glad nu: Varken glad eller sur. Likgiltlig.
Var du glad igår: Varken glad eller sur.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja.
Vad dansar du till: Lady gaga - Bad romance
Stockholm är: Sveriges huvudstad.
Göteborg är: En stad jag aldrig varit i.
Kan du sjunga: Det kan jag.
Mer värt än guld: Kärlek.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: Så många, tex Usa, Australien, Spanien, Thailand, London.
Ska bli skoj: Att fylla tjugo, skaffa barn, gifta mig, köpa hus, skaffa hund.
Ska inte bli skoj: vet ej.
Sparar till: Drömmar.
Väntar på: Bättre tider?
Pålägg som gäller: Äter nästan aldrig mackor. Men ost isåfall.
Dagens dryck: Vatten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0