Måndagkväll.

Hallå alla fina läsare! Min måndag har varit toppen minst sagt, ord kan inte beskriva hur härligt det kändes idag när jag slutade och insåg att jag är ledig i sex dagar. Det ska bli sex härliga dagar. Efter jobbet gick jag direkt runt Betseledammen och hem, det är ingen kort sträcka om man säger så. Det hann till och med bli mörkt innan jag kom ut på Norräng igen. Lite kallt var det om ansiktet men skönt med en lång promenad. Tog mig en varm dusch när jag kom hem, frös så mycket om min kropp att det till och med gjorde ont när jag spolade varmvatten på mig själv. När klockan blev fyra så kom min fina hem och vi påbörjade middagen. Blev kött och ris idag till middag, hur gott som helst! Efter middagen la vi oss i sängen och kollade på film (vi köpte en till tv att ha i sovrummet sist vi var i Övik, hur bra som helst!) och där somnade vi båda två. Vaknade klockan sju ikväll och insåg att vi sovit bort några timmar, väckte min fina och drog med honom på en promenad till affären. Där köpte vi morötter och dipp som blev vårat kvällsfika. Så ikväll har vi bara myst och jag har fått må riktigt bra - som vanligt i Peder's sällskap. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: hazel

Tack vad söt du är sara! Ja jag får komma på påsken eller ngt för då kommer vi hem ;) och då är det typ dags för bebisen att ploppa ut också ;)

2011-01-04 @ 19:59:37
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0