There is a soulmate for everyone

Jag vet att jag inte kommer bli besviken på just det här året. 2011 kommer bli vårat år, jag bara vet det. Under detta år kommer jag fylla tjugo år, ska ha ett kalas för alla fina människor i min närhet med massa tårta. Förmodligen kommer jag hyra lokalen som vi har här på Domarvägen, som lagomt för här hemma hos oss ryms tyvärr inte allihopa. Minns hur trångt det var när jag firade min 19 årsdag här. Man kunde inte sitta alla i köket och äta tårta utan hälften satt inne i tv rummet, inte riktigt så jag vill ha det :)

Jag hoppas att jag får fortsätta på Skytten efter sista Augusti, jag håller alla tummar och jag hoppas att ni alla gör detsamma. Jag trivs så fruktansvärt bra där, både med personalen och pensionärerna. För varje dag lär jag mig någonting nytt och för varje dag lär jag mig mer och mer hur viktigt det är att ta vara på livet. Alla är så fina och snälla där. Jag bestämde mig redan på högstadiet vad jag skulle jobba med när jag blev äldre, jag ångrar inte mitt val en endaste sekund. Det är det här jag vill jobba med.

Jag hoppas på att få resa en massa i år. London, LA, New York är bara tre av tusen ställen jag skulle vilja åka till. Få se världen, få lära sig nya saker, få uppleva otroliga saker. Jag ska försöka övertala min fina om att vi ska ta en tripp till någon av dessa ställen, skulle verkligen vara något!

Jag har semester i sommar, vilket jag aldrig haft tidigare. När man går skola så jobbar man ju hela somrarna för att tjäna pengar. Jag och min fina tänkte ta en vecka iallafall samtidigt och kanske åka till Stockholm. Det känns så fruktansvärt bra just nu, livet, med världens finaste människa.

Vi har även en massa andra planer detta år. Jag väljer att säga vi, jag och min fina, för det är inte bara jag som har framtidsdrömmar. Även om det ibland kan låta som så. Vi drömmer, längtar, skapar tillsammans. Jag älskar livet med dig, så länge jag har dig faller resten på plats. Soulmate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0