Ibland är det skönt att bara va.

Idag har jag varit ledig, så fruktansvärt härligt! Jag skulle egentligen varit ledig igår men jobbade för Monica och så jobbade hon för mig idag. Imorse tog jag mig en lång sovmorgon (måste skriva att jag vaknade halv sju imorse och fick panik för jag trodde att jag försovit mig, men jag insåg snabbt att jag var ledig) sen när jag vaknade tog jag mig en promenad till Lyckan fram och tillbaka med finaste Frida. När jag kom hem dansade jag lite Zumba och jäsiken vad jobbigt det var, men roligt!

Sedan har jag bara varit slö resten av dagen. Legat framför tvn till min fina kom hem, vi åt middag tillsammans och sedan myste vi framför en bra film. Nu ska vi snart sova, imorgon äre jobb igen!


Kommentarer
Postat av: Pallan

Tack så mycket Sara! :)

2011-01-19 @ 08:45:55
URL: http://pallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0