24/7 - 2011

Godmorgon! Ja, vi vaknade för inte så längesen. Fyskäms, vi har verkligen lyckats vända på dygnet. Vi somnar klockan två, halv tre varje natt och vaknar kring ett, halv två. Icket bra! Men jag gissar på att vi behövde det idag, jag har varit hur trött som helst dom senaste dagarna och inte alls varit på något bra humör pga det så nu kanske det blir bättre. Idag öser regnet ned, jag verkar inte få min sol. Men jag har lika mycket semester för det och det är så skönt att vara ledig, nästan så man blir lite bekväm. Det kommer bli fruktansvärt jobbigt att kliva upp sex när jag börjar om att jobba igen, haha! Men jag saknar jobbet, faktiskt. Alla goa pensionärer.

Jag sitter och funderar på om jag ska trotsa regnet och ta mig en lång promenad, det lockar om man säger så. Kan vara ganska skönt att gå när regnet öser ned, ibland. Har ju paraply så det borde ju funka. Senare ikväll är vi bjudna på middag hos Mamma, eller jag bjöd in oss alla ;) Det ska bli väldigt gott!

Nä nu ska jag bädda sängen och klä på mig, ha en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar när ni bjuder in er på middag men jag skulle bli ännu gladare om jag fick middagsförslag :) Välkomna <3

2011-07-24 @ 14:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0