25/7 - 2011

Morgonpromenaden är bortgjord och jag ska strax hoppa in i duschen, ska bara dricka upp mitt kaffe först! Denna dag har jag längtat efter sedan i fredags, för jag och Mamma ska nämligen till Knaften idag och hälsa på världens finaste Ingela och Albin! Lilla Albin fyllde ett år igår, tiden har gått så snabbt. Tyckte nyss jag höll honom i famnen och han var en pluttebebis. Han är finast i hela världen ♥

När vi kommer hem från Knaften ska jag hämta upp Malin på hennes jobb och sedan åker vi till Sidberg och spenderar kvällen där. Alltid mysigt i Sidberg med dom finaste farföräldrarna!

Nu ska jag gå och duscha så jag är klar när Mamma hämtar mig.
Ha en fin dag!


Min fina Mamma, världens starkaste människa ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0