26/7 - 2011

Gårdagen var super! Först var vi i Knaften hos Ingela och jag fick busa massor med fina Albin. Han fyllde ett år i söndags och han har blivit så stor, han springer runt hela tiden och skrattar för sig själv. Han låg i min famn största delen av tiden och diggade till musiken på min telefon. Längtar redan tills vi ska dit nästa gång!

När jag hade kommit hem från Knaften rensade jag lite bilder från datorn och sedan klockan fyra när Malin slutade jobba hämtade jag upp henne. Vi åkte på affären och handlade lite till grillat och så bar det iväg till älskade Sidberg! När vi nästan var framme fick vi se en älg, vi stannade av bilen och rullade ned rutan, då började den komma mot oss. Hah! Jag sa till Malin att nu dör vi, men den vände om och sprang som bambi på hal is in i skogen. När vi kom fram grillade vi med farmor, farfar och Marcus och det var huuuur gott som helst! Grillad paprika, champinjoner och halloumiost är det godaste jag vet.

Nu ska jag äta frukost, väcka min fina som fortfarande sover och sedan ta mig en lång promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0