27/7 - 2011

Hej på er alla fina läsare!

Imorse ställde jag väckaren så jag skulle ta mig upp på min dagliga morgonprommis, gick till Lyckan fram och tillbaka och det tog exakt en timme. Sedan jag kom hem har jag hunnit med mycket. Har duschat, gjort mig klar, diskat undan, packat och städat undan här hemma. Vi åker till Tjäl idag och blir där till på fredag och då vill jag ha det rent och fint här hemma, finns ju inget bättre än att komma hem till ett välstädat hem. Ska bli mysigt att komma iväg och vara med Peder's familj även om det bara är tre dagar, får hoppas på riktigt bra väder bara! Imorse när jag promenerade var det hur varmt som helst, men nu verkar solen försvinna men förhoppningsvis kommer den fram igen. Annars lär jag ju frysa i min fina sommarklänning!

Nä nu ska vi packa in sakerna i bilen och åka, sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0