29/7 - 2011

Gårdagen var supermysig, kring lunch åkte vi till Örnsköldsvik med Peder's lillebror Joakim. Vi shoppade heela dagen, eller jag shoppade och dom var så snälla som följde med för min skull! Hittade fina toppar, en midjekjol och ett par fina örhängen. Vi åt god mat och som jag fick skratta, detta måste vi verkligen göra om!:) Vi avslutade dagen kring halv sex på kvällen, åt god middag på Mamma Mia och så begav vi oss hemåt. När vi började närma oss Tjäl bestämde vi oss för att åka hem till Lycksele då istället för idag, men först stannade vi av hos Peder's fina Mamma i Åsele. Vi fick gott fika och pratade länge, vi åkte inte hem förrän klockan tolv inatt. Satt länge och pratade med svärmor och Peder's ena syster, fina Marica. Så skönt att vi tänker så lika och dom förstår en verkligen, världens finaste människor! ♥

Nu har jag precis klivit upp, jag hade behövt sova längre med tanke på att klockan var närmare halv två innan vi hade packat upp alla saker inatt. Men det var någon som höll på att klippa gräset just utanför fönstret och om jag ska kunna sova måste det vara knäpptyst, så jag gav upp och satte mig här. Ska alldeles strax byta om till träningskläder för en långpromenad med finaste Frida

Senare idag ska Mamma färga mitt hår, klippa Peder och även färga hans hår. Jag ska färga både mitt mörka hår och mina röda slingor för dom har börjat fara ur och jag har sån tur som har en Mamma som fixar sånt, världens bästa Mamma! Idag kommer större delen av familjen Håkansson på middag också, dom ska kolla på en lägenhet här för att Joakim ska börja gymnasiet här i Lycksele till hösten så då passar vi på att bjuda på något gott :) Ska bli mysigt.

Imorgon får vi en väldigt fin nattgäst också, Marica! :) Vi ska festa tillsammans och så ska hon sova hos oss, det var alldeles för längesen vi festade tillsammans så det ska bli riktigt roligt. Vi får hoppas på riktigt bra väder också så man kan sitta ute på balkongen och dricka gott. Jag längtar!

Nu ska jag byta om och möta upp Frida, ha en fin fredag!


Enda bilden jag har på mig och fina Marica, när vi kramades på min student ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0