Elfte Juli

Hallå alla fina läsare!

Jag vaknade klockan åtta imorse pga värmen i sovrummet, det blir så varmt där på nätterna så man kan knappt sova. Trots att vi har fläkt, fönstret öppet, inget täcke och knappt några kläder. Huvva. Jag klev iallafall upp och åt lite frukost, la mig i sängen igen och såg på Harry Potter tills jag somnade om. Vaknade klockan ett av att min fina kom hem och väckte mig, han blev så orolig när jag inte hade svarat på telefonen. Och jag är väldigt tacksam för att han kom hem och väckte mig, annars hade jag sovit bort hela dagen.

Jag hade ju planer på att fara en sväng på stan idag men jag får ta det på fredag istället, efter jag har tatuerat mig. Ska alldeles strax ta på mig lite kläder och gå en promenad.

Sen vill jag säga en till sak innan jag sätter punkt, ord kan inte beskriva hur lycklig jag är idag! Min fina gör mig till den lyckligaste i hela världen och jag älskar honom så mycket. Vad vore jag utan dina andetag? Ingenting. Tack för att jag fått höra det jag ville höra. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0