Fjärde Juli

Hej och hå!

Imorse när jag vaknade var huvudet så tungt, jag har legat vaken större delen av natten och hostat som bara den. Var nära på att sjukanmäla mig för jag tänkte att är jag såhär kan jag verkligen inte jobba, men efter frukosten kändes det lite bättre så jag begav mig på jobbet ändå. Dagen har gått bra, förutom mina hostattacker som nästan får mig att spy. Det gör så fruktansvärt ont i lungorna och halsen när jag hostar. Men det blir väl bättre. När jag slutade jobba halv fyra mötte jag upp Malin och Mamma, vi gick till Emmoth's studio och bokade tid för tatuering. Vi fick tid samma dag, nästa fredag! Direkt jag slutar kvart över ett (samma dag jag tar semester!! ;D) ska jag gå dit och bli märkt för livet, ännu en gång. Det känns underbart! Denna gång ska jag tatuera in något som verkligen betyder något. En text som påminner om Pappa ♥

Nu är jag hemkommen och ska påbörja middagen. Ikväll blir det en lugn kväll, kanske orkar jag en lugn promenad. Men först ska jag nog vila en timme eller två, tar verkligen på att jobba när man inte är pigg.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0