Fjortonde Juli

Min blogg är inte som det ska vara just nu, designen är färdig men min fina Frida ska fixa en ny header till mig så det är därför det ser ut såhär. Men snart så är den fin igen!

Jag är fortfarande sjuk, hostar och har feber. Blir hemma från jobbet imorgon också, känns jättetråkigt men vad ska man göra när man inte är pigg. Dum som jag är så har jag jobbat i lite mer än en vecka och mått såhär dåligt. Så nu är det bara att bita i det sura äpplet och acceptera läget. Jag borde iallafall vara lite glad, jag har ju tagit semester. I hela tre veckor är jag ledig nu och jag hoppas verkligen att jag piggnar på mig så jag får vara frisk och njuta av det fina vädret. Vill absolut inte vara sjuk på min första semester någonsin.

Ikväll har Mamma varit här och färgat mitt hår, tack än en gång älskade Mamma! Jag satt och halv sov medans hon färgade det, så det märks att jag inte alls är pigg. Sedan har jag bestämt mig för hur min tatuering ska se ut så nu är jag redo för att göra min första minnestatuering av Pappa. Jag tänker inte visa någon bild på hur den ska se ut, men det är iallafall en liten text från en av hans favoritlåtar. En låt som vi väldigt ofta sjöng tillsammans ♥

Nu ska jag duscha och sedan lägga mig och vila. Jag vill bli frisk så jag orkar göra något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0