Jäsp!

Jag är så trött nu att jag håller på att somna i skrivande stund. Har varit väldigt slö flera dagar nu och jag kan somna hela tiden, överallt utan problem. Man brukar ju bli väldigt trött när man är ute i solen heldagarna men nu är saken den att jag knappt varit ute något idag, bara promenerat med fina Mamma tidigare idag. Fy, jag vill vara pigg.

Funderar på att vila en liten stund innan min fina Peder kommer hem från Tuvträsk. Till middag idag blir det grillat och det ska bli så gott! Min fina gör världens godaste marinad på köttet så jag älskar att äta grillat när det är han som fixar allting. Han är grym på att laga all mat, just därför blir det ofta han som får laga det vi ska äta och jag sköter disken. Hah!

Imorgon ska jag ligga på en badstrand hela dagen, om det blir fint väder och det finns någon frivillig som vill följa med! Jag känner att jag behöver komma ut, få bada och bli brun. Eller brunare kanske jag ska skriva, jag är faktiskt väldigt brun redan.
Men brunare kan jag bli ;)

Kommentarer
Postat av: Pallan

<3



Tatueringen blev så jäkla fin!

2011-07-22 @ 19:38:53
URL: http://pallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0