Pappa och Peder, jag älskar er så mycket


Arvingarna - Superstar


Den låten sjöng min Pappa alltid till min Peder för att skämta, som om det var Pappa som sjöng låten till Peder. Det var så himla roligt och fantastiskt att se, att dom kom varandra så nära. Peder bodde ju med mig, Mamma och Pappa innan vi hittade eget och dom umgicks mycket med varandra. Det är något jag inte alltid tänker på, att Peder också bär en sorg. Han har ju förlorat sin svärfar, den bästa enligt honom själv. När jag gråter och säger att jag saknar Pappa så mycket brukar han få tårar i ögonen och säga att han också saknar honom, jättemycket.

Pappa älskade Peder. Han sa så många gånger att det var den bästa killen jag någonsin varit med, att jag verkligen skulle vara rädd om honom. Han sa att han visste att det skulle vara vi två livet ut. Dom orden följer alltid med mig, jag vet att det kommer vara så, vi två livet ut.


Mina fina, underbara Pappa och min fantastiska pojkvän. Jag älskar er!! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0