Sjätte Juli

Solen skiner ute och sist jag kollade var det 30 grader, hur härligt som helst! Typiskt att jag tog på mig att jobba ikväll, annars hade jag kunnat ligga och steka på Lyckan hela dagen. Men det går att ta igen under semestern, bara åtta arbetsdagar kvar nu och sedan är jag ledig i tre hela veckor. Ord kan inte beskriva hur skönt det känns, ska bli så himla härligt att bara få vara och inte ha någon tid att passa. Vi har inga som helst planer för semestern och det känns skönt. Hade varit roligt med en liten tripp någonstans, men man vet aldrig. Kanske åker vi iväg på en sista minuten ;) De vore något! Nej, vi sparar oss till nästa år. Då blir det garanterat en utlandsresa. Det längsta vi kommer åka i sommar är nog till Örnsköldsvik. Saknar mormor och morfar! ♥

Idag har jag hunnit med en promenad och städat upp här i lägenheten, har även 'badat' i mitt nya bodybutter från The Body Shop. Det var välbehövligt kan jag säga er, är alltid så himla torr. Jag köpte två såna burkar (Papaya) och den luktar gudomligt!

Nä nu ska jag börja bege mig på jobbet och jobba till klockan nio ikväll. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0