Sjunde Juli

Jag har hunnit med mycket idag och dagen är långt ifrån slut! Klev upp åtta imorse och tog mig en lång morgonpromenad. Efter det skyndade jag mig in i duschen och for på affären för att handla lite, nu ekar det inte i vårat kylskåp längre om man säger så. Efter det for jag på Handelsträdgården och köpte en jättefin blomma till finaste farmor som fyllde år i tisdags. Sedan hämtade jag upp Mia och vi åkte till Sidberg och grattade farmor! Vi fick massa god mat och till efterrätt blev det jordgubbar med grädde. Varmt är det idag också, jag hoppas innerligt att detta väder kommer hålla i sig så jag får såhär bra väder på min semester.

Nu har jag hunnit duscha ytterligare en gång för jag var alldeles sjöblöt när jag kom hem. Jag är så trött så det är inte sant, men nu ska jag klä på mig och bege mig på jobbet. Bara att bita ihop. Åtta dagar kvar sedan är jag ledig i tre veckor, dom här sista dagarna kommer gå sakta. Det känner jag på mig.

Nä nu måste jag skynda mig. Ha en fin torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0