Stressmage

Puh! Den här arbetskvällen har varit stressig och jag har helt ärligt ont i min mage pga hur mycket jag har stressat. Först och främst så var jag ensam deligerad på hela röd sida så det var jag som fick ge all medicin, i vanliga fall delar vi upp medicinen så man har bara några stycken på sitt ansvar. Ikväll hade jag ansvar för alla och trots att svetten rann och jag fick stressmage så gick det bara fint. Jag jobbade med två sommarjobbare, dom var duktiga och så men det är ju alltid lite annars med dom som inte är van att jobba på ett ställe. Men jag hann ge alla mediciner och alla pensionärer var nöjda och det är ju huvudsaken.

Nu har jag fått i mig lite kvällsfika och ska alldeles strax skutta isäng. Imorgon ska jag upp tidigt och ta en morgonprommis, sedan fara på Handelsträdgården och köpa en blomma till min fina farmor som fyllde år igår. Efter det ska jag hämta upp Mia och sedan åker vi till Sidberg för att umgås med farmor och farfar hela dagen. Jag lär nog åka hem lite tidigare eftersom jag jobbar kväll imorgon igen och börjar halv fyra.

Ta hand om er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0