Tionde Juli

Jobbarhelgen är över och jag är helt slut på. Håller på att somna i skrivande stund. Blev inte ett dugg piggare av att cykla hem, vilket jag trodde att jag skulle bli. Ska se något House avsnitt och kanske sova en timme eller två, denna helg har det varit mycket spring på jobbet, eller mer än vanligt, så jag har ont i mina ben och lite ont i mitt huvud. Så, en powernap skulle sitta fint. Imorgon är jag ledig och det känns så skönt! Sedan är det bara fyra dagar till tre veckors ledighet, på fredag tar jag semester! Än fast vi inte har några planer så längtar jag så mycket till att bara få va hemma och i Tjäl och känna lugnet. Ingen stress och inga tider som ska passas. Fasen vad jag ska njuta och sola om nu vädret vill hålla i sig. Hoppas!

Nu ser min vecka ut såhär;
Måndag - Ledig
Tisdag - 7-14
Onsdag 7-14.45
Torsdag 14-21
Fredag 7-13.15 (semeeeeeester!)

Nä nu ska jag passa på att vila innan min fina kommer hem, för då ska vi kramas hela kvällen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0