Tjugonde Juli

Här är vad jag gjort under dom här dagarna när jag inte skrivit något på bloggen;

I fredags tatuerade jag in 'Nånstans där uppe i himlen finns alla hjältar som lever kvar' och den texten är från min och Pappa's favoritlåt. Klockren text. Jag valde att tatuera in texten på min högra arm, just för att jag vill kunna kolla på den när saknaden är som värst och känna att Pappa är med mig. Är så nöjd med den!

I lördags följde jag med grabbarna grus ut för att dansa till Noice Makers, hade en rolig kväll trots att jag var ensam med Peder, hans vänner och hans chef största delen av kvällen ;) Nä, dom är så goa! Fick lovat att Peder's chef ska bygga vårat hus så nu är det fixat ;)

Söndagen blev väldigt lugn, vi åt pizza med Mamma och spenderade största delen av dagen i sängen och kollade på House. Sedan på kvällen började vi se Harry Potter, jag har aldrig sett dom filmerna så nu ska vi se dom alla. Hör och häpna, jag tror att jag gillar Harry P.

Måndagen började med en lång morgon promenad och sedan åkte vi till Tjäl. Där har vi varit tills nu, har haft det så himla bra! Peder's familj är verkligen den bästa, jag älskar dom!

Nu ska jag inta soffläge och vänta på att min fina ska komma hem från Tuvträsk. Imorgon blir det träning på morgonen och sedan ska vi gå på djurparken om det är bra väder. Mys! På fredag ska min fina fara på jaktmässa och jag ska göra biskvier med Mamma, sedan blir nog helgen lugn. Skönt!

Det var det. Nu ska jag sätta punkt men innan jag avslutar vill jag bara säga att jag har världens finaste pojkvän, han är så himla underbar! Jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går. Jag älskar dig Jan Peder Håkansson ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0