Trettioförsta Juli

Idag hinkar jag i mig vatten, välbehövligt efter gårkvällens bravader. Men kul hade jag! Klockan fem igår kom Marica och Agnes hit, jag bjöd dom på kycklingsallad och så började vi dricka. Jag drack rosé vin med frysta jordgubbar, mums! Kring åtta kom Frida förbi, vi lekte lite lekar och surrade. Hur trevligt som helst. Kring halv tolv fick vi skjuts in på stan och jisses så mycket folk det var där, proppfullt. Träffade på massor med fina människor, bara synd att det började regna men det hindrade inte oss från att ha kul. Fast jag blev väldigt blöt, hade ju bara ett linne och en hög kjol. Efterfesten blev hos en kompis till Peder, vi åt pizza och när klockan närmade sig halv fyra begav vi oss hem. Jag, Peder och Marica gick hem från stan och jag har aldrig varit med om att det tagit så lång tid att gå hem från stan. Haha! Skavsår fick jag också, men det vare värt.
Tack alla för en super kväll!

Nu har jag precis städat bort alla burkar och flaskor, har bara gått förbi allt idag och inte orkat städa undan, men nu är det rent och fint igen! Håller på att tvätta kläder för imorgon, åker med Mamma till Övik och blir där till onsdag. Sedan på onsdag ska vi åka till IKEA, ska bli hur roligt som helst. Har inte speciellt mycket jag behöver köpa, men alltid kul att bara gå och kika på allt fint.

Nu ska jag ta mig en kall dusch och sedan mysa med min fina resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0