Trettionde Juli

Igårkväll var jag och min fina med om något vi aldrig varit med om förut men jag kan tyvärr inte avslöja vad det var för något. Hahahaha, det enda jag kan säga är att vi alltid kommer minnas det. Min fina är bra knäpp han, men oj vad jag älskar honom. Han må komma på tokiga saker som ibland kan göra mig irriterad (bara för att jag säger nej och han inte lyssnar) och så blir det kaos, för jag hade rätt i slutändan. Hah! Kul hade vi, men det görs aldrig om, det kan jag lova ;)

Idag har jag fullt upp, ska börja dagen med en lång promenad så ska alldeles strax byta om till träningskläder. Efter det ska jag städa upp lite här hemma, dammsuga och plocka undan. Sedan ska jag åka på affären och handla dagens middag, funderar på en god kycklingsallad faktiskt. Och så måste jag göra lite småfix innan det är dags att göra sig klar för kvällen, det blir nämligen utgång och det ska bli kul!

Nä nu ska jag byta om så jag hinner med allt idag. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0