Trettonde Juli

Jag var tvungen att flexa hem tidigare från jobbet pga illamående. Jag har mått fruktansvärt illa dom senaste dagarna och så min jobbiga förkyldning på det. Jag har inte tur om man säger så, mina sista dagar nu innan semestern och jag blir såhär dålig. Men det är bara att bita ihop, om jag känner mig bättre imorgon ska jag jobba både torsdag och fredag för sedan är jag ledig i tre veckor.

Typiskt att jag skulle bli dålig just dom här dagarna när jag har så mycket som ska göras. Först och främst jobba. Sedan har jag tid för att fixa mina naglar idag, imorgon ska jag klippa mitt hår och färga det på Hårbolaget och på fredag ska jag göra min tredje tatuering. Kan man ha mer otur? Men jag får försöka göra allt det där trots illamåendet och hostan.

Tråkigt väder är det idag också, tråkigt för dom som har sin sista semester vecka nu. Själv tror jag stenhårt på strålande sol dom tre kommande veckorna ;) Nä, det ska bli skönt att bara få va ledig, glad blir jag om det är soligt men samtidigt så är det inte hela världen om det kanske blir lite sämre väder. Skönt med semester bara!

Nu ska jag vila en stund och hoppas på att mitt illamående går över. Jag är även väldigt trött, får inte sova många timmar på nätterna pga hostan, den gör mig galen! Måste alltid ha cirka två liter vatten på sängbordet som jag får hinka i mig när jag får mina 'anfall', annars överlever jag aldrig.

Usch vad jag klagar. Nu ska jag vara lite positiv, jag är faktiskt väldigt glad annars. Min fina är så jävla bra och jag är så lycklig just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0