Underbara onsdag

Nu har vi precis ätit middag här i Tjäl, lax och potatis! Vi kom hit kring lunch idag, nästan direkt vi kom hit så åkte vi upp till Peder's farmor och tvättade bilen. Jag städade hela insidan och Peder tog utsidan, så nu är den som ny igen! För er som inte vet var Tjäl ligger så kan jag säga att det ligger mitt ute i ingenstans ;) en liten by mellan Åsele och Örnsköldsvik. Det här är min fina's hemställe och det är hur mysigt som helst att vara här. Man kan verkligen känna lugnet och koppla bort allt annat. Hade Tjäl legat närmare Lycksele hade jag utan tvekan kunnat bo här, så längtan efter ett hus på landet växer mer och mer för varje gång jag kommer hit.

Ikväll har vi inga planer alls, kanske går vi upp till Peder's goa farmor och hälsar på henne en stund. Jag brukar tänka på det faktiskt, jag älskar inte bara Peder utan heeela hans familj. Dom är så fruktansvärt snälla, omtänksamma, roliga, så underbara. Jag har aldrig kommit in så bra i en familj som jag gjort med Peder's familj. Jag får ALLTID skratta när jag är i deras närhet, vi har precis samma humor. Jag minns när Pappa just gått bort så åkte vi hit, dom var så fina mot mig och fick mig att skratta mitt i allt kaos. Fina ni ♥

Nu ska jag lägga mig framför tvn och vila maten. Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0