Take It Easy

Det finns ingen som är så klantig och dum som jag är, det kan jag nästan lova er. Om jag får höra något som ska förändras så skulle det ha skett igår, allt ska bara gå så snabbt för mig. Händer det inte direkt blir jag besviken och arg, när ska jag lära mig? Jag måste skärpa mig för såhär kan det inte vara, det går inte. Jag har alltid varit såhär, hela min uppväxt. Kom jag på att jag skulle ha möblerat om mitt rum så spelade det inte någon roll om klockan var halv ett på natten, jag gjorde det ändå. Hahah, nästan så jag skäms.

Allt kan inte ske, nu, här, idag. Man måste vänta, ha tålamod. Men jag vill ju så gärna att allt ska gå snabbt, fortare än vad det gör nu! Tiden går sakta och jag är förväntasfull. Men nu ska jag ta det lugnt.

Hahahaha, ungefär såhär ser jag ut när det inte går som jag vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0