Finaste Lisa!

Jag är så glad att jag funnit Lisa, en vän för livet. Jag hittade Lisa's blogg en kväll när tårarna bara rann och allt jag ville var att vara hos Pappa. Jag sökte efter människor som kände precis lika som mig och när jag fann hennes blogg var jag fast. Jag är så otroligt glad att jag kommenterade ett av hennes inlägg och ännu gladare är jag över att hon svarade. Jag trodde inte att jag skulle bli så fäst vid henne och verkligen vilja träffas, men ju mer vi pratade desto mer ville jag träffa henne i verkligheten. Mamma gav mig en resa i födelsedagspresent, jag hade kunnat valt att åka till utlandet men jag ville så gärna till Stockholm för då visste jag att jag skulle få träffa Lisa. Så jag, Mamma och Malin packade väskorna och åkte till huvudstaden några dagar och jag ångrar det inte en sekund. Det var faktiskt en av dom bästa resorna jag någonsin gjort. Jag fann en vän för livet och allt jag vill är att träffa Lisa igen, så snart som möjligt. Inga ord kan beskriva hur mycket hon betyder för mig.

Det är lätt att man kanske glider isär när man bor så pass långt ifrån varandra som jag och Lisa faktiskt gör, men jag vet att det aldrig kommer bli så. Jag kommer aldrig släppa taget om henne för hon är verkligen en äkta vän. Vi behövde inte säga så mycket till varandra när vi umgicks, vi förstod ändå. Hon var så lätt att prata med, så lätt att skratta med, så himla fin. Det rinner tårar nu, glädjetårar. Jag är så glad att jag har Lisa i mitt liv.

Jag saknar dig Lisa. Tack för att jag får vara din vän! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0