Härliga fredag

Denna fredag har bara flugit förbi och ännu är den inte över. Vid lunch idag tog jag mig en lång powerwalk med finaste Frida, var alldeles för längesen vi sågs så det måste vi ändra på. Hon är min bästa vän, utan tvekan. Den som jag alltid kan berätta allt för utan att hon dömer mig, jag älskar min fina Frida. Efter det for jag på affären och handlade tacos och lite mat inför helgen, sedan var det bara att skynda sig hem för färgning av hår. Mamma färgade mitt hår, klippte Peder och färgade även hans hår. Skönt att slippa utväxten! Kring fyra kom Peder's fina familj och åt middag här med oss, mycket prat och skratt som vanligt. Dom är underbara ♥

Nu har vi precis kommit hem från Mamma, vi fick med oss jordgubbar hem i massor så nu ska det ätas! Gott. Vi funderar på att åka och bada någonstans ikväll, det är hur varmt som helst ute så det skulle vara riktigt härligt. Tänk så härligt livet ändå är, man kan göra precis vad man vill, när man vill. När man dessutom har så fina människor omkring sig som gör livet så mycket lättare, ja vad mer kan man begära.
Jag älskar er, allihopen!


weheartit
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0