Söndag kväll

Har just duschat i väldigt kallt vatten, det finns inget härligare än det när man är bakis och äcklig som tusan. Bakis dagar är faktiskt dom värsta som finns, det är nog största anledningen till att jag inte dricker så ofta. Jag hade jättekul igår med världens finaste människor, men det var sista gången jag drack på väldigt länge. Jag har nästan slutat snusa också, fasiken vad duktig jag blivit.

Nu ska vi lägga oss i sängen och se på James Bond, måste pussa på min fina lite extra ikväll för imorgon åker jag ju bort. Gruvar mig, även om det bara är tre dagar. Är man van vid att varje dag vara vid varandras sida så blir det alltid lite tungt när man skiljs åt för en stund, men så underbart det ska bli att få krama om honom på onsdagkväll, världens finaste pojkvän ♥

Idag har det blivit en massa skräpmat, som det blir varje gång det är dagen efter party. Men bäst att passa på, för imorgon börjar min diet. Nyttigare mat och hårdträning, nu jäklar kör jag!


Tänk om man bara kunde blinka och så såg man ut såhär igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0