Vi har alla en själsfrände, någon som vi alltid har väntat på att få träffa



Lisa har precis som jag förlorat sin bästa vän och det var just det som förde oss samman. Jag fann hennes blogg när jag letade runt efter människor som kände lika som jag, jag ångrar inte en sekund att jag kommenterade ett av hennes inlägg att jag varit med om samma sak. Hon svarade, vi blev vänner på facebook, vi bytte mobilnummer och förra veckan träffades vi i Stockholm för allra första gången. Jag har funnit en vän för livet och inga ord kan beskriva hur glad jag är över det, hon är en helt fantastisk människa.

Jag har aldrig träffat en människa som är så lik mig själv. Den enda skillnaden mellan oss är egentligen bara att jag är mörkhårig och Lisa är ljushårig. När vi möttes för första gången i onsdags upptäckte vi att vi tagit på oss en likadan bandeau bh. Helt otroligt, samma färg och allt!

Lisa betyder jättemycket för mig och det kändes i hjärtat när jag var tvungen att åka från Stockholm i fredags. Jag ville stanna så vi kunde umgås mer, men det är nog inte länge tills vi träffas igen. Det är jag säker på. Förhoppningsvis kan hon komma ned några dagar under min semester, det skulle vara hur roligt som helst!

Tack för att du svarade mig från allra första början Lisa och tack för att du finns!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för att vi har hittat varandra - du är fantastisk!

2011-07-05 @ 10:05:04
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0