Artonde Juni

Jag har inte sovit en blund inatt, kan säga er att jag är väldigt tom i mitt huvud just nu. Har legat på soffan fram till nu och bara stirrat rakt in i väggen. Ska byta om från myskläder till träningkläder och bege mig ut på en lång promenad, behöver få rensa tankarna lite. Det är ibland det som behövs, frisk luft. Många gånger när jag mår väldigt dåligt tar jag mig en promenad, det får mig att må lite bättre även om det kanske inte känns helt bra efteråt. Mina ögon är alldeles röda och lite svullna av alla tårar, men jag har vant mig. Det låter hemskt, men jag är van vid tårar som rinner. Och nu blir det ännu värre när jag inte fått sova någonting. Men det blir bättre. Allt blir bättre.

Senare vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske träffar Malin och Marcus en sväng, jag behöver prata med någon. Jag ville inte ringa Mamma och prata med henne när hon är i Alanya på semester, men jag var tvungen. Det kändes som att jag inte hade någon jag kunde ventilera mig hos. Och ska jag vara ärlig känns det så mycket bättre när jag fick höra Mamma's röst och hennes kloka tankar. Hon har rätt. Så rätt.
Älskar dig Mamma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0