Fjärde Juni

Godmorgon! Jag gick och la mig halv elva igår och somnade direkt. Jag brukar ha problem med att sova när inte min fina är brevid, men jag var hann inte tänka så mycket innan jag somnade. Så skönt! Har nästan fått sova åtta timmar och det behövdes. Idag jobbar jag en delad tur, slutar halv ett och börjar om klockan fyra igen. Sedan är jag nog den som slutar halv nio ikväll skulle jag tro, om mitt schema stämmer.

Jag vet inte om jag kommer hinna träna idag, får helt enkelt se hur jag känner mig när jag kommer hem halv ett. Jag brukar vara så trött under mina delade turer så jag sover nästan alltid dom få timmarna jag är hemma på rast. Vi får helt enkelt se!

Om jag inte skriver något mer förrän ikväll så hoppas jag att ni får en härlig lördag, både ni som jobbar och ni som är lediga! Det verkar som att solen ska komma fram idag, så ni som är lediga, sola lite åt mig är ni snälla.

<3
Min fina! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0