It's us against them all

Puh! En sten har lättat från mitt hjärta. Det var ju inte alls så, så himla fel. Ett missförstånd alltihop. Vad som hände då, hände då och det säger jag ingenting om. Men jag gjorde minst lika mycket fel och jag måste säga att efter samtalet ikväll mår jag bättre, så mycket bättre.

Jag har skrivit detta tusentals gånger men jag kan aldrig skriva det för många gånger, jag älskar min Peder så fruktansvärt mycket. Han är verkligen allt och det har jag insett nu. Ett liv utan honom är inget liv alls. Han får mig att vilja leva, han får mig att se alla negativa saker som något positivt i slutändan. Jag vill aldrig skiljas åt och det vet jag att vi aldrig kommer göra. Framtiden är vår och jag längtar! ♥

Bara för att jag är så himla kär och för att allting har ordnat sig så bjuder jag på dessa bilder. Massor med bilder på oss två!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0