Längtar så fruktansvärt mycket till tisdag

Så jag har helt enkelt påbörjat min packning som jag ska ha med mig. Skulle jag dit på semester eller skulle jag flytta dit? Min resväska säger iallafall inte att jag bara ska vara borta några dagar. Varför är det så svårt att packa!? Jag lyckas alltid ta med mig halva garderoben för jag tänker ju om det är si, så måste jag ha den, är det så, så måste jag ha den. Hah! Har tagit med mig fyra par skor. Slår vad om att jag bara kommer använda två av dom. Men hellre för mycke än för lite. Fast nu när jag börjar tänka lite, hur ska jag rymma det jag ska shoppa? Jisses. Nu måste jag packa om. Men det får bli på måndag för nu ska jag krypa isäng med min fina. Jobb imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0