Lördag

Idag har jag jobbat, tränat, solat och nu ska vi skutta över till Mamma för att umgås en stund. Den här lördagen har verkligen flygit förbi, kanske därför jag haft fullt upp hela tiden? Lär nog bli en tidig kväll ikväll så jag orkar med morgondagen, jobbar en delad tur imorgon och det känns faktiskt skönt. Har hela fyra timmar ledigt imorgon mitt på dagen så jag hinner träna och vila innan det är dags för jobb igen. Förresten så insåg jag idag att efter Stockholmsresan så jobbar jag bara två veckor och sedan har jag semester!! Gud så härligt det ska bli. Vi har absolut inga planer, den längsta resan vi kommer göra är till Tjäl och där blir vi nog några dagar. Vi ska tapetsera klart 'vårat' rum som vi har där och så hoppas jag på riktigt bra väder så vi kan sola och bada!

Nu har min fina duschat färdigt så nu sätter jag punkt. Sköt om er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0