Lyckad personalfest

Jisses vad jag är trött! Känns som att jag kommer somna direkt jag lägger mig i sängen, med andra ord har det varit full rulle hela dagen lång. Jag jobbade ju först från tio till tre, var ganska stressigt på jobbet så fick inte sitta en minut. När jag slutade skyndade jag mig hem, bytte om och sedan kom Hanna och hämtade upp mig. Vi for in på stan och plockade upp Lars och Hashemia sedan hämtade vi maten på Domus. Efter det var det bara att skynda på Lyckan för att ställa i ordning maten och duka. Klockan sex kom alla och vi började äta, efter maten slappnade jag av och blev ännu tröttare så jag och Hanna stannade inte kvar så länge. Men jag har haft jättetrevligt trots att det varit så mycket att fixa inför denna fest och missförstånd hit och dit. Jag älskar mitt jobb och jag älskar mina arbetskamrater, helt fantastiska är dom!

Nu ska jag nog borsta mina tänder och sedan sova, ska ju trots allt upp klockan sex imorgon.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0