Nu cirkulerar det många tankar i mitt huvud

Och det är dom här gångerna som min blogg är värd guld. Jag måste helt enkelt få ur mig mina tankar, jag är faktiskt chockad som tusan nu. Vad har hänt? Vad har du gjort? Jag förstår det inte. Hur kan man låta det gå så långt? Det är helt ofattbart. Men jag glömmer aldrig att jag verkligen försökt hjälpa till, så jag ska absolut inte bry mig eller ha dåligt samvete för jag känner att jag gjort mitt. Jag är så chockad att jag inte finner ord. Men lite bryr jag mig och det kommer jag alltid göra. Jag hade nog inte skrivit detta inlägg om du var luft för mig.

Jag skulle själv aldrig låta det gå så långt. Jag tänker alltid till en extra gång. Nu när jag sitter här så skriver, så inser jag att jag tycker så fruktansvärt synd om dig. För din egen skull hoppas jag att du snart gör något åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0