Överlycklig är vad jag är just nu!

Jag fick jobbet!! :)
Jag finner inga ord för hur glad jag är just nu, kanske näst bästa dagen i mitt liv!

Jag var ju på arbetsintervju igår och den gick hur bra som helst, med tanke på att dom redan känner mig och vet hur jag jobbar så var det inte så mycket dom ville veta. Jag fick även veta igår att hon skulle ringa mig idag och meddela beslutet så jag har varit rätt nervös om man säger så. Jag var ute på promenad när hon ringde och erbjöd mig en av tjänsterna, jag trodde helt ärligt att jag drömde när hon sa det. Lycka!

Jag har varit på Skytten fram och tillbaka i fyra år, det här blir min fjärde sommar där och sedan jag tog studenten har jag gått på ett vikariat där. Jag är tjugo år gammal och har fast jobb, ni anar inte hur underbart det känns. Jag trodde inte att det skulle hända mig, jag trodde helt ärligt att jag skulle måsta jobba några år till innan jag verkligen fick fast. Men nu blev det inte så. Och jag är så glad!!!

Nu kan vi verkligen börja leva livet på riktigt. Nu finns det ingenting som stoppar oss.
Jag vet en uppe i himlen som ler lite extra idag och kramar mig i tankarna, visst Pappa? ♥

Sara Bäckman, fast anställd på Skytten's äldreboende. Låter bra i mina öron! ;D

Kommentarer
Postat av: mamma

Klart han är <3

2011-06-23 @ 18:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0