Sextonde Juni

Slutade jobba klockan tolv idag och då tog jag minsann helg, hur skönt som helst! Fram till nu har jag suttit och spanat in utlandsresor, hur sugen som helst! Mamma är i Alanya nu med två kompisar och jag är fruuuktansvärt avundsjuk. Vill också till värmen, goda drinkar och havet. Jag och min fina har bestämt att vi ska åka framöver, det blir kanske Gran Canaria eller Egypten :) Jag längtar!

Snart ska jag bege mig ut på en löptur och när min fina slutar ska vi åka på solariumet och sola. Efter middagen åker vi till Sidberg och myser med världens finaste farföräldrar ♥ När man inte varit där på ett tag så känner man verkligen hur mycket man saknar dom och hur mycket man saknar att bara vara där. Det känns som att jag är så nära Pappa när jag kommer dit.

Nä nu ska jag fortsätta spana på resor till utlandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0