Sjätte Juni

Hallå alla fina läsare!    Har ni haft en bra nationaldag?

Ska jag vara ärlig har jag inte firat den, iallafall inte som många andra gör. Jag och min fina tog oss en lång sovmorgon imorse och det behövdes kan jag säga. När vi vaknat tog vi oss en lång promenad i solen, det har varit fantastiskt väder hela dagen! Efter promenaden åkte vi på affären och handlade mat och så gjorde vi en god kycklingsallad till middag. Den åt vi på balkongen och jag höll på att smälta bort, så varmt har det varit idag. Efter middagen hämtade Malin upp mig och jag följde med på Marcus match. Dom spelade mot Jörn och slutresultatet blev 2-2. Det var trevligt att få komma iväg lite. Idag var det ju även Marcus och Malins 1års dag så grattis igen på er. Ni är så fina ♥

Ikväll fick jag ett sug efter kanelbullar så jag skuttade över till Mamma och lånade lite ingredienser. Dom blev inte alls lyckade, fy! Jag hade inte så mycket vetemjöl som jag behövde så var tvungen att ta några dl av ett annat mjöl, dom blev nyttiga om man säger så. Väldigt nyttiga. Hah! Jag tror nog jag behöver Mamma's hjälp om jag ska våga bjuda på några bullar när min fina och min storebror fyller 22 år ;)

Nä nu ska jag sova så jag orkar med jobb imorgon. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0