Sjunde Juni

Hallå alla fina läsare! Har vädret varit lika kanon hos er som det har varit här? Solen har lyst hela dagen, på jobbet höll jag på att svettas ihjäl och var mest bara irriterad över att det var varmt. Men sedan när jag slutade drog jag på mig bikinin, la mig på balkongen och bättrade på brännan i en timme. Hur härligt som helst! Det blåste ganska mycket, men det var ju så varmt så det kändes knappt. Jag älskar sommaren!

På tal om balkongen så vill jag fixa till den, köpa massa blommor och två fina dynor till stolarna. Men det får bli när frostnätterna är över, min fina har ju informerat mig väl om när dom är så jag absolut inte missar dom ;) Han är så söt! Sedan vill jag köpa en fin kruka och ha blommor nere vid ytterdörren också, får ta med mig Mamma någon dag när jag är ledig och fixa allt. Jag älskar att fixa här hemma. För några dagar sedan gjorde jag om lite, bland annat så flyttade jag alla kort på Pappa och allt som påminner om honom på ett endaste bord så det inte är så utspritt. När vi flyttade in här så var det bara ungefär ett halvår sedan Pappa dog, då ville jag ha bilder på honom över hela lägenheten. Tänkte beställa förstoringar och hänga upp också, men jag fick hejda mig. Även fast min fina älskar min Pappa minst lika mycket som jag gör, så bor vi ju faktiskt två här. Inte för att min fina haft några problem med alla bilder, men nu såhär i efterhand har jag börjat tänka lite på det.

Ikväll står det bakning och träning på schemat. Underbara tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0