Tionde Juni

Håller ni också på att smälta bort av värmen? Det är 31 grader hos oss för tillfället, det är nästan för varmt att jobba när det är sånt här väder. Som tur var så slutade jag tidigt idag och har gjort helg, skönt! Sedan jag slutade har jag hunnit vara på Lyckan där min snygging bytte däck på bilen och så har jag packat det sista för klockan fyra åker vi! Vi ska bo på hotell i helgen, fira våran tre års dag lite i efterskott och så fira att min fina fyllt år. Det ska bli så himla mysigt att bara få slappna av och rå om varandra ♥ Jag blir mer och mer kär för varje dag som går. Lycka!

Idag vill jag gratta alla som tar studenten! Kan inte förstå att det är ett helt år sedan jag själv stod där och skrek OP3 för fulla muggar. Det var en helt fantastisk känsla.

Nu ska jag duscha och göra mig klar. Om jag inte hinner skriva mer så hoppas jag att ni får en lika mysig helg som jag ska ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0