Tjugofjärde Juni

Glad midsommar på er mina fina läsare!

Vi klev precis upp och min fina har åkt till Tjäl för att lämna svärfars bil och ta hem våran. Jag ser att regnet öser ned, usch vad tråkigt det skulle ha varit att fira midsommar i detta väder. Det är ju den här dagen som det ska vara strålande sol och så varmt att man bara kan dra på sig ett par jeansshorts och ett linne! Men, förhoppningsvis blir det bättre ikväll. Jag ska ju bara vara inomhus hela kvällen och jobba så för mig får det regna, det är ganska mysigt att jobba när det är sånt här väder. Faktiskt.

Nu försöker jag få i mig lite frukost och sedan ska jag trotsa regnet och bege mig ut på en promenad. Det känns faktiskt bra med träningen och allt just nu, jag har börjat kämpa mer och även fast det ibland tar emot så biter jag ihop och tränar ändå. Det är viktigt för mig att träna. Och det finns dom som påstår att man behöver inte träna varenda dag, men det är mitt beroende. Jag tränar alltid en timme varje dag, det får mig att må bra.

Trots att jag älskar mitt jobb så vill jag att denna helg ska flyga förbi. På måndag slutar jag 13:15 och då ska jag fara med Mamma till Knaften och hälsa på världens bästa Ingela och lilla Albin. Sedan på Tisdag morgon tar jag, Mamma och Malin flyget till Stockholm!!! Jag längtar så fruktansvärt mycket. Vi blir där Tis - Fre och under dom dagarna ska vi shoppa i massor, gå på Gröna Lund så jag får bli ett litet barn igen och åka alla karuseller, jag ska träffa finaste Lisa och så kanske vi ska gå på Skansen. Det ska bli så himla kul och framförallt härligt att få komma iväg. Jag behöver det avbrottet nu.

Nä nu ska jag byta om till träningskläder och bege mig ut i regnet. Ha en trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0