Tjugosjätte Juni

Är väldigt trött idag, ska bli riktigt skönt att få gå hem klockan tolv idag och vila i hela fyra timmar. Det känns att jag behöver det, känner mig helt borta i huvudet. Får se om det blir någon träning för min del, kanske tar mig en vilodag idag med tanke på att jag tränar varenda dag i veckan annars och på söndagar ska man ju faktiskt ta det lugnt ;) Äh, jag får se hur jag känner mig!

Imorgon är det måndag och när klockan blir kvart över ett imorgon tar jag sex dagars ledigt. Härligt! Efter jobbet imorgon ska jag träna, sola och följa med Mamma till Sidberg för att vara med världens finaste farmor och farfar ♥ På kvällen ska jag packa färdigt och vara med min fina, jag ska ju trots allt vara utan honom i fyra nätter. Det kommer bli riktigt jobbigt, men jag kommer ju ha kul där borta så jag får försöka ta vara på dagarna istället för att sitta och längta hem hela tiden.

Nu ska jag borsta tänderna och sedan köra på jobbet. Vad härligt att det inte regnar idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0