Tjugosjunde Juni

Packat och klart, nu är jag redo för huvudstaden! Ska alldeles strax gå isäng så jag orkar kliva upp imorgon, jag ser verkligen framemot den här resan! Fem i åtta imorgonbitti går flyget, min fina ska följa med och vinka av mig. Hjärtesorg att jag ska vara ifrån den finaste människan några dagar, men det är positivt att få sakna varandra lite. Ska aldrig släppa taget på fredag kväll när vi får träffas igen! ♥

Idag kvart över ett fick jag 'helg' och direkt jag slutade åkte jag på SunTan och solade. Jag råkade somna i solariumet så när det hade gått tjugo minuter kändes det som två ungefär. Efter att jag hade solat åkte jag till Mamma där Sofia och Elsa var, hon har blivit så stor! Fick mig en baouta kram och en blöt puss innan dom for! Sedan åkte jag och Mamma till Sidberg, sista biten promenerade/sprang jag och det gick bara fint. När jag kom fram stod maten på bordet, gott! Var mysigt att umgås med världens finaste farföräldrar en stund.

Jag antar att jag inte kommer hinna skriva något fler långt inlägg innan vi åker och lovar inte att det kommer upp något under mini semestern heller. Nu ska jag bara njuta och ha fruktansvärt kul! Sköt om er.


Hotellet vi ska bo på
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0