Tjugotredje Juni

Som nog dom flesta förstått så var jag alltså på en arbetsintervju igår och jag stressade upp mig för ingenting. Jag satt där inne i max tjugo minuter och pratade med min chef och en arbetskamrat som är fackombud. Det gick hur bra som helst, med tanke på att dom redan känner mig så behövde jag inte svara på en massa svåra frågor. Det är tre tjänster som är ute, alltså ska dom anställa tre stycken och jag försöker tänka att det inte är helt omöjligt att jag får fast jobb. Hoppas! Då är framtiden räddad.

Nu ska jag bara fortsätta vara nervös över telefonsamtalet, gick det vägen eller inte? Får jag jobbet blir jag överlycklig och får jag det inte måste jag tänka att jag iallafall var mig själv hela vägen och verkligen försökte. Ska bege mig ut på en lång promenad nu för att rensa mina tankar, får jag röra på mig blir jag inte lika nervös.

Senare idag ska jag åka på solariumet och sola, det suger att vi inte har någon sol på våran balkong om dagarna. Sedan ska jag träffa finaste Mamma som kom hem från Turkiet sent igår. Hon hade visst en massa presenter till mig! Och ikväll lånar jag nog Mamma's bil och åker till världens finaste farföräldrar ♥

Imorgon jobbar jag kväll, på självaste midsommarafton. Men det gör mig faktiskt inget, det ger mycket pengar och har man ställt in sig på att jobba så tänker man inte så mycket på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0