Tolfte Juni

Helgen har varit underbar ♥ Vi har shoppat sommarkläder, ätit fruktansvärt god mat, badat jacuzzi, druckit vin och bara myst. Ibland behöver man såna helger också, bara få vara och rå om varandra. Jag inser mer och mer för varje dag som går hur lyckligt lottad jag är. Jag får dela mitt liv med den finaste människan som finns och det får mig att le. Utan min fina skulle jag, helt ärligt, inte vara här idag. Han får mig att vilja leva. Han får mig att se framåt, tänka positivt. Jag älskar min Peder så mycket!

Till middag idag unnade vi oss en pizza, mums! Efter middagen var jag helt slut på så jag la mig och vilade en stund. När jag vaknade skuttade vi direkt över till Mamma där min älskade storasyster m. familj var. Oj så glad jag blev över att få träffa dom. Susanne är inte min riktiga syster, men hon har funnits med under hela min uppväxt och är en del av våran familj så vi säger att vi är systrar. Hon är så stark och så fin ♥

Nu ska jag krypa ned i sängen brevid min fina och sova. Imorgon ska jag ta tag i träningen igen, har varit lat nu några dagar men när man har 'semester' behöver man inte tänka på vad man äter eller hur mycket man rör sig. Men imorgon så, börjar även jobba klockan två men innan dess ska jag nog ha hunnit med en hel del.

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0