Tredje Juni

Godmorgon på er alla fina läsare   

Jag har startat min fredag med en morgonpromenad i rask takt, hur härligt som helst! Måste erkänna att jag tvekade lite när väckaren ringde, att ligga under ett varmt täcke var ju så fruktansvärt skönt, men jag tog mig ut och det är jag glad över. Nu är jag hur pigg som helst och känner på mig att denna dag kommer bli bra! Har just duschat och gjort mig klar, ätit lite frukost och väntar på att klockan ska gå snabbare så jag får fara på mitt älskade jobb. Idag börjar jag jobba klockan tio och slutar tre. Skulle egentligen ha jobbat från tolv till fem men med tanke på att vi har personalfest ikväll och jag är en av dom som fixat allting så kastade jag om mina arbetstider lite. Det ska bli väldigt kul ikväll, även fast jag jobbar imorgon. Hade varit roligt om man varit ledig så man kunde stanna längre, men nästa gång ska jag se till att vi bokar in ett datum då jag är ledig! Så det blir inte alltför sent ikväll för mig, men det blir kul så länge det varar.

Jag har så mycket att längta till, därför vill jag att tiden ska gå lite snabbare! På måndag ska jag och Mamma köpa många fina blommor som jag kan pryda våran balkong med, ska även köpa något att ha nere på bron. Nästa helg ska jag och min fina fara och bo på hotell. Det ska bli så himla mysigt. ♥ Vi ska äta gott, shoppa, kanske se någon bio, bada i jacuzzin som vi har på vårat hotellrum och bara njuta. Vi hade våran 3års dag den 4 Maj och ännu har vi inte hunnit fira, sedan så fyller ju min fina år på torsdag så det blir som två flugor i en smäll ;) Längtar!

Nu ska jag väcka min fina och pussa lite på honom innan jag åker på jobbet.


weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0