2011-03-07

Jag hade så himla roligt i lördags tillsammans med fina människor. Först kom Linus, Fredrik och Fredrik's tjej hit. Dom åt pizza och jag höll dom sällskap. Sedan började mina fina tjejer komma. Vi drack gott och surrade i massor. Kring tio åkte vi på hotellet för större delen av oss hade inte något förköp. När vi kom fram följde jag och Frida med Hanna till något hotellrum där hennes kompisar var. Vi lånade toaletten och bestämde oss för att dra ned på nattklubben. Tog massvis med både fina och fula bilder på mig och Mikaela. Haha! Jag hade så kul.

Det var så roligt också att jag och min fina höll ihop största delen av kvällen också, det brukar vi inte göra. När klockan närmade sig halv två kände jag att det hade blivit lite för mycket av det goda så vi tog en promenad på Statoil där det fick bli en hamburgare, godaste hamburgaren någonsin! Efter den var uppäten så tog vi en taxi hem och somnade gott. Helt klart en värd kväll!

Gårdagen var kanske inte lika rolig, var inte så bakis som jag brukade vara med vi var båda så himla trötta så vi spenderade största delen av dagen i sängen framför 'How I Met Your Mother' och bara myste. Vi somnade tidigt igårkväll och jag kan inte förstå att jag kunde sova så länge imorse heller. Men nu är jag utvilad och laddad för en ny arbetsvecka! Ikväll väntas jobb, jag ska gå några timmars promenad nu och bränna bort all skit jag fått i mig under helgen ;) Men ibland får man unna sig.

Denna vecka + helgen som kommer är det jobb som gäller. Sedan nästa vecka har jag min lediga vecka men jag ska försöka ta på mig lite extra turer för nu har jag ju börjat flyta. Får hoppas att det finns några!

Nu ska jag bege mig ut i det härliga vädret. Bilderna som togs lägger jag upp senare idag eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0