2011-03-09

Morgonpromenaden är bortgjord och nu håller jag på att göra mig klar för att fara på samverkansmöte. Efter mötet ska jag och min fina bara hem och äta middag sedan fara på gymmet och träna en timme. Efter gymmet ska jag fara på Zumba. Så det blir alltså tre timmars träningspass idag, men jag klagar inte. Längtar verkligen till Zumban ikväll, det var hur roligt som helst förra gången och jag kan lova att denna gång kommer bli minst lika rolig. Skulle lätt kunna köra den träningsformen flera gånger i veckan. Måste nog köpa hem Zumba skivan.

Nu ska jag platta mitt hår och sedan invänta mamma som ska skjutsa mig på mötet. Ha en härlig onsdag!


Världens finaste farfar ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0