2011-03-11

Nu på morgonen har jag hunnit med en lång morgonpromenad och så har jag hunnit med att städa hela lägenheten. Ringde just min fina som varit i Umeå och är påväg hem nu, direkt han kom till Lycksele skulle han åka in på stan och köpa löpbandet som jag funderat på i fleeera veckor. Äntligen blir det mitt! Så ikväll när jag slutar jobba kommer löpbandet vara här så då ska jag nog ta mig en löptur, ska bli så grymt härligt att kunna gå/springa när jag vill! Det är inget värstingband, går på cirka fyratusen och högsta hastigheten är 10km/h. Jag går i rask rakt på ungefär 7km/h så jag kommer lätt kunna springa och få bra träning på det.

Jag minns sista julen Pappa firade med oss, då fick jag massor med pengar som jag tänkte lägga på ett löpband. Pappa skulle få köpa ett väldigt bra ett för ett bra pris pga att pulsmätaren var trasig. Men det blev aldrig av. Jag tror att jag köpte mig en telefon istället. Nu Pappa ska jag äntligen köpa mig ett..

Kommentarer
Postat av: Hazel

Föresten, vars köpte du löpbandet och hur mkt kostade den? :) Fundera på att köpa en sån efter jag fött barn ;)

2011-03-12 @ 20:01:33
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0