2011-03-15

Min fina ringde just bara för att säga hur mycket han älskar mig, han är ju helt fantastisk. Det är inte många som ringer bara för att berätta det, så jag är verkligen lyckligt lottad som har världens finaste i mitt liv ♥

Idag är det tisdag och jag är ledig efter att ha jobbat heela helgen. Ord kan inte beskriva hur härligt det var att sova ut imorse, skönaste sovmorgonen på länge utan tvekan. Så nu har jag precis ätit lite lunch och ska bege mig ut i det härliga vädret och powerwalka i en timme. Sedan blir det nog löpbandet idag också, om jag orkar! När min fina slutar ska vi åka och storhandla för vi får finbesök av svärmor imorgon! :)

Ha en härlig tisdag alla fina läsare, ta hand om er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0